מה חדש בסטודיו? עד מרץ 2021

אנימציה חדשות

מחירון פרסומות רשת. התפרסם מחירון חדש באתר לקראת חג פסח והתעוררות המשק לאחר הסגר האחרון. השתדלתי ליצור מחירים אפשריים עבור עסקים קטנים שיאפשרו פרסום ברשתות למוצרים או שירותים בעזרת סירטוני אנימציה. כל הסרטונים שיופקו יהיו מקוריים בעיצובי הדמויות ועיצוב הרקעים.

איורים ללוגו. לוגואים מאוירים הפכו לאופנתיים במיוחד בזמן האחרון. גם בשיפודיות, מאמני כושר אישי, מורים ליוגה, חנויות צעצועים לילדים ועוד עסקים. דבר זה מושפע בעיקר מהשפה האיורית גרפית באפליקציות כמו ואטסאפ, אינסטגרם ושימוש נירחב ברשתות החברתיות. הסטודיו מספק חבילה של איור ללוגו + הנפשת פתיח קצר עם הלוגו לשימוש בפלטפורמות שונות. למידע נוסף היכנסו.

תוכנת אנימציה וקומיקס חדשה בסטודיו. רכשנו בסטודיו את התוכנה המופלאה קליפ סטודיו לאייפד למשך שנה שלמה. קליפ סטודיו משמשת גם ליצירה של קומיקס עם המון פיצ'רים מובנים וגם ליצירה של אנימציה קלאסית בצורה די מותאמת ונוחה. התוכנה היא גם וקטורית וגם עם פיקסלים ככה שתהליך הצביעה של האנימציה נעשה לכל פריים כמו צביעה של קומיקס (ליין-ארט, שטח צבעוני, נעילת פיקסלים שקופים וכו'). צפיתי בהרבה טוטוריאלים עד שיצאו כמה שניות צבועות תחת ידיי עם הגיבור החדש מר ביצה. צפו לבאות! אפרסם בהמשך במדור "סקיצות" את התוצאות.

הרצאה על קומיקס. ההרצאה בחודש פברואר בכותר ראשון הייתה מוצלחת ביותר. לאט לאט אחרי פתיחת המשק ואישור התקהלויות, ההרצאה שלי על קומיקס "ביקןר בספר הסקיצות של היוצרת" ומבט על שני סיפרי הקומיקס המקראי שכתבתי תוכל להיות גם בסיפריה הקרוב לביתכם. רוצים להזמין אותי להרצאה אצלכם? לפרטים נוספים.

החנות לאמנות חדשות

סיפור קומיקס חדש התפרסם בחודש שעבר, נקרא "אני וסופר חמוץ עושים כסף". סופר חמוץ הוא מלפפון חמוץ בעל כוחות על (שקיבל בגלל מקרה מצער של יותר מידי חומר משמר בקופסת החמוצים בה בילה זמן רב. רב מידי…). אבל כוחות העל שלו עוזרים לו להציל את המדינה!! קראו עכשיו בבלוג

כוס חדשה לסופר חמוץ!!

כוס מאוירת עם גיבור העל שיציל את המדינה. כל כוס שנרכשת תעזור לי להפיק את ספר הקומיקס השלישי שלי, ואתם זוכים לשתות קפה בבוקר עם מלפפון חמוץ שהוא גיבור על. WIN_WIN

כוסות מאוירות חדשות!

כוסות עם אופנועים מאוירים ועוד בשחור-לבן נכנסו סופסוף לחנות וכולן מקסימות ביותר. המבצע על כוסות ב 49 ש"ח ממשיך! היכנסו לכאן כדי לראות.

שירות פרסומי לחברות וארגונים. רוצים לתת כוס מאוירת עם איור ייחודי רק לחברה שלכם? מתנה ללקוחות או לעובדים. יש שפע של אפשרויות לכוס +גימיק של אנימציה\סאונד\סרטון על הכוס עצמה. פנו לפרטים.

כתיבת תגובה

מה עוד מעניין?

תרנגול על גג
אנימציה וסרטים
רונית זרעוני

איך עושים אנימציה בלי בינה מלאכותית?

לשמחתכם, הגעתם אל האתר העוסק רובו ככולו בהפקת אנימציה- מלוגו מונפש בתכנת אפטר אפקטס ועד אנימציה קלאסית מצוירת. בנוסף כמנהלת הסטודיו והאנימטורית הראשית יש לי ניסיון הדרכה באנימציה למגוון אוכלוסיות. כאן בסטודיו אני עוסקת בהפקת אנימציה מעל ל 22 שנים ואוכל לתת את פרספקטיבת המבט שלי על יצירת אנימציה כיום לעומת יצירת אנימציה עד לא מזמן. 

קראו עוד »