מתנה אישית לרוכב אופנוע

חיפשתם מתנה לרוכב אופנוע - מצאתם!

רוכבי אופנוע ידועים בקשר האישי שלהם עם המכונה שעליה הם רוכבים. רוב הרוכבים יעדיפו לצייד את עצמם בגאדג'טים האהובים עליהם מהר מאד. אבל האם חשבתם פעם להעניק לרוכב\ת האהוב\ה מתנה עם ערך אמנותי נוסף?

הכל התחיל אצלי בחל"ת שהוצאתי אליו בתחילת תקופת הקורונה. המדינה ניכנסה לסגרים מתחלפים לסירוגין ואני ניסיתי לנצל את הזמן הפנוי הרב ללימוד עצמי של אנימציה ואיור. רכשתי אז, אני זוכרת, קורס של אנימטור לשעבר של דיסני שעשה מכירת חיסול ומכר את הקורסים ההיברידיים שלו בדולר אחד. הקורס היה "רישום שחור-לבן בעטים". כאן המקום להזכיר את אתגר האיור העולמי שמתקיים בחודש אוקטובר, כל שנה. הנקרא "אינק-טובר" inktober שבו מאיירים ומאיירות מכל העולם מציירים על פי רשימת מילים מתחלפת יומית, איור בשחור לבן בטוש או בעט, והתוצאות ניפלאות. חשבתי לתומי שאשפר את יכולת האיור שחור-לבן בשביל האתגר הזה. אבל יום אחד, שיחררו אותנו מהסגר הלכתי ברחוב וצילמתי אופנוע. חזרתי הביתה. הזמנתי אונליין ספר סקיצות עם נייר סטרטמור אפור והתחלתי לצייר את האופנוע הראשון. כפי שלמדתי בקורס החדש שרכשתי.

סרטון עם האופנועים שאיירתי בשנת הקורונה.

איור בשחור לבן, נעשה תוך התייחסות לצבע האפור של הדף. העין שלנו מבחינה היטב בגוון הנייטרלי "האמצעי" ובעצם קל יותר להבהיר את הבהירים ולהכהות את הכהים ביחס לנקודת האמצע הזאת. איור בשחור לבן, נועד לתירגול של קונטרסט. אבל החשוב מכל, הוא נעשה ב וואן – טייק!

אין מחיקות כי אני מציירת בעט. אין בהתחרטויות ואין התלבטות. הקוים צריכים להיות בטוחים ולא מהססים והפרופורציה מושלמת. אני נהנתי מאד לתרגל את כל ציורי האופנועים האלה. כמובן, שלאורך השנה הזאת ציירתי לא מעט אופנועים והשתדלתי למצוא את הדגם המדויק של כל אופנוע מאויר.

 

לכל אופנוע יש חלקים ברורים שמוגדרים: כמו בוכנה, שרשרת, תא דלק נפוח, כיסא לרוכב\ת, לפעמים תא מטען אחורי בקופסה או תיקי צד מעור. חלק מהאופנועים ככה למדתי הם אופנועי קאסטום וחלק אופנועי אדוונצ'ר ושטח. גם שני קטנועים צילמתי וציירתי בתל אביב. אופנוע מוטוגוצ'י איטלקי ואופנועי הונדה. אופנועי הארלי דוידסון, ווספה ועוד. לכל אופנוע יש את החן והיופי שלו.

מתנות לרוכב אופנוע- מתנה אישית

את האיורים היפים שלי הדפסתי על כוסות מג. הכוס המאוירת מגיעה באריזה\קופסה קשיחה מודפסת גם היא עם איור. אפשר להוסיף כיתוב ולהפוך את הכוס המאוירת למתנה אישית מאד. כל הכוסות איכותיות ומרשימות כפריט אמנותי מאויר ולאוהבי אופנועים- כייף גדול לשתות במתנה כזאת את הקפה\תה בבוקר.

גולדווינג לבן

פוסטר שחור לבן עם הונדה גולדוינג 1800

כוס מאוירת וספה

אפשר לצרף לכל כוס מאוירת גם פוסטר שחור-לבן מודפס על שלושה סוגי נייר אמנות שעוד עובר צביעה ידנית. גם הוא מתנה משגעת למי שחובב דגמים של אופנועים, ויכול לעצב פינה יפה בבית. הפוסטרים ממוסגרים או לא ממוסגרים לפי בקשה.

יש מיבחר של איורי אופנועים. כל אופנוע שמשך את תשומת ליבי ברחוב צולם בפלאפון שלי, וזכה לאיור משלו.

איזה מתנות אפשר לקנות לאופנוען?

איור אישי של אופנוע

אפשר להזמין פה, איור אישי של האופנוע הפרטי שלכם. האיור בגודל עד איי4 והוא מגיע ממוסגר מיסגור מקצועי ברמה מוזיאלית. על נייר סטרטמור אפור, חתום על ידי המאיירת. הנחה למועדון האופנועים הישראלי.

הרשמו לניוזלטר שלנו וקבלו תוכן מיקצועי על סירטי אנימציה, איור וקומיקס

מתנות לרוכבים בכמות גדולה

אם אתם קבוצה של רוכבי אופנוע ומעונינים למשל, להדפיס לכולם חולצה עם איור. גם את זה אפשר להזמין בסטודיו. כמויות של חולצות מאוירות, כוסות מאוירות או כמות גדולה של פוסטרים יהיו בהנחה.

איור לחברות ועסקים

איור שחור לבן או איור צבעוני המגיע כחלק מהמיתוג המקצועי של העסק שלכם. כמו איור למודעת פרסום, איור של דמות מותג, איור ללוגו או עיצוב כרזה לסרט וסטוריבורד. את כל השירותים האלה אפשר לקבל בסטודיו שלנו.

לסיכום, אם יש לכם חבר\ה שרוכבים על אופנוע, תנו להם כוס מאוירת עם רישום של אופנוע או אחת מהמתנות האחרות שלנו לרוכבים: חולצה או פוסטר. רוכבי אופנוע ימותו על זה! מניסיון.